22 Mart 2013 Cuma

Sihirli Kupa mı?

Evet.. Sihri kupalarımızda görebiliyoruz artık. Fal ve sihir kelimelerine karşı zaafı olan kadınlardanız hepimiz ve falcılara uğramadan edemiyoruz, kabul ! Bir anda sihirli bir görüntü yakalamak, artık günlük yaşamımızda da çok kolay. Mesele kupa bardak. Ofiste, evde, bir çok yerde en çok kullandığımız eşyalardan biri ve kişiselleştirmek, ona özel dokunuşlar sağlamak istediğimiz bir durum.

Sihirli kupa diye bir şeyi belki en geç duyanlardanım. Bir arkadaşıma ne hediye alsam diye düşünürken bir sitede farklı desenlerdeki sihirli kupalara rastladım. Kupa bardak, yanı başımdan hiç ayrılmayan bir dostum gibi olduğundan kendim içinde sihirli kupa bardak yaptırmayı düşündüm. Sevgilimle çekilmiş bir fotoğrafın olduğu sihirli kupa fena olmaz mıydı şimdi.



Kendim dışında kardeşim içinde o siyah görüntünün birden çizgi karakter fotoğrafına dönüşeceği kupa bardağı hediye olarak almaya karar verdim. O kadar güzel ve değişik modeller var ki ben gittikçe kararsızlaşıyorum. Hediye olarak genellikle fotoğraf basılsa da bir çok farklı desende uygulanabilir. 

Mesela bu üstteki sihirli kupa, ismin baş harfine göre tasarlanabiliyor. İstediğimiz harfe göre uygulamamız mümkün. Hediye olarak bunu alıp zevkle sunabiliriz. Renk değiştiren bu sihirli bardak ile karşımızdaki kişiyi şaşırtıp harika bir sürpriz yapmak çok keyifli olmaz mı. Suratının alacağı o şekil ve güler yüz, dünyalara bedel. Sevdiklerimizi şımartmalı, onlara bu küçük hediyelerle sevgimizi belli etmeyi ihmal etmemeliyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder