22 Ekim 2013 Salı

Sıkı Bir Pazarlamacı Olun

Pazarlama, alanı ve tanımı çok geniş; sürekli değişen ve dinamikliğini hiçbir zaman kaybetmeyen bir dal. Kimileri için bilim, kimileri için sanat, kimileri içinse sadece bir iş kolu olan bu kavram; içeriği ne olursa olsun çağlardan beridir dünyanın ekonomisini yönlendiriyor.




Yüzyıllardır farklı formlara giren ve her çağda etkili olan pazarlama, son 15 yılda inanılma büyük değişimler geçirdi. Teknolojinin ilerlemesi ve internetle birlikte dijital ögelerin de pazarlamanın içine girmesi, kuralları tamamen değiştirdi. Bu durumlarla beraber tüketici profili de değişti haliyle. Artık daha kolay ve hızlı bilgi alan, bilgiyi ve içeriği sadece tüketen değil üreten konumuna da geçen potansiyel hedef kitleler, markalara daha acımaz yaklaşmaya başladı. Markaların kusursuz olmasını ve kendilerine tamamen bire bir seslenmesini isteyen tüketiciler, ilk gördükleri yanlışta markayı terk edebiliyor. Bu yüzden artık pazarlamanın kuralları daha keskin, daha hata götürmez.

İyi bir pazarlamacı ise tüm pazara hakim, potansiyel tüketiciyi iyi tanıyan, markasını ve ürünlerini/ hizmetlerini iyi bilen; problemleri ilk bakışta analiz edip hızlı çözümler üretebilen kişidir. Bunun sağlanması da ancak iyi bir eğitimle mümkündür.

İstanbul Business School,  pazarlama eğitimi ile sektörde karşılaştığı sorunlara hazırlıklı ve her an esnek olabilen pazarlamacılar yaratıyor. Sektörün ustaları tarafından verilen programda rasyonel pazarlama bilgisinin yanında örnek olay anlatımları ve workshoplar da katılımcıların sektöre kusursuz hazırlanmasını sağlıyor.

Pazarlama konusunda iyi bir kariyer planınız varsa, İBS'nin pazarlama eğitimine göz atın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder